SAAKELIN SAAKELI!! Mun elämä on kyllä sit niin hanurista, kuin vain jonkun elämä hanurista vain pystyy olemaan (pois lukien jo lähes legendaarisen aseman saavuttanut Kamis, jonka elämän on pakko olla vielä enemmän hanurista). Ainaski sellaiseen tulokseen tulee, jos näitä tekstejä(kitinöitä) lukee.

Mut kitisenpä vielä lisää. Niin menin taas rintarottingilla tosi reeteenä äijjänä parturiin. Tää oli ihan uus tuttavuus, kato hain vähän vaihtelua arkeen. Ja haluun elää vaarallisesti. Do siellähän heti alko vosu tivaamaan, jotta täräytetäänkö kuontalo laariin ja pesua päälle. No mie siihen sit tuumailin, jotta pesen kyl hiukseni pari kertaa joka päivä. Joten liekkö niin tarpeellista? No tää vosu oli niin hyperaktiivinen, jotta roijjas, mut enempiä kyselemättä sinne kaukalon äärelle ja alko jynssätä mun nuljua. Saatana. Sen jälkeen annoin hyvin seikkaperäisen ohjeistuksen, mun lähes täydellisen leijonan harjan leikkaamiseksi.

Joo tää ärsyttävästi nenäänsä honottava vosu alko sit rapsii mun kuontaloo, ja vähät välitti mun tiukasta ohjeistuksesta. Mie olin tietty lumoutunut seiskan syväluotaaviin artikkeleihin. Aina välistä havahtuen siihen ku tää ämmä yritti kitkeä mun hiuksia juurinen kuin rikkaruohoa porkkana penkistä. Silmistä vesi vain valu norona, joten seiskan lukukin meinas keskeytyä. Siinä tökötin penkissä jotain 50 minsaa ja hiki sekä tuskan hiki norona valuen. Loppukaneetiksi tää ämmä sit föönäs mun jo siinä vaiheessa aika karseeksi muuttuneen fledan. Ja muisti aina kopautella sillä föönin suuosalla päänahkaan niin jotta kipunat vain singahteli näkökentässä. Tuli jo mieleen kysyä, jotta olenkohan mie tehnyt hänelle villissä nuoruudessani jotain pahaa? Ku eihän niitä kaikkia "valloituksia" voi muistaa. 

Tää saakelin piinapenkki komennus makso 23 euroo. Maksaessani tää vosu kävi kyselemään tarttenko kanta-asiakas kortii siihen lafkaan. Totesin ykskantaan jotta tuskinpa tulee enää pistäydyttyä. Tääkin liike on sit mun protestilistalla. Pitänee ettiä kerihtimet ja leikata loputki pois. Vittu mikä reissu...