Tässä pitäs ruveta valmistautumaan pikkuhiljaa HCM:n juoksua varten. Elikkäs viimeiset kovat treenit pitäsi heittää. Eli tänään pitäisi vetää kovaa radalla ja sit torstaina tai perjantaina vedän vielä kovan treenin. Tän loppuviikon kovan vedän sit testijuoksuna. Elikkäs pyhään tilttiin saakka.

Tää mun valmistautumisprojekti muistuttaa läheisesti viime vuoden HCM:lle valmistautumista. Silloinhan mulla hajosi polvi. Eli siihen tuli ns hyppääjänpolvi ja olipa muuten perkeleen kipee. No mie en antanut periksi vaan kävin ostamassa sellaisen polvituen joka estää lumpion tärinää. Se jalassa sit könysin kovia treenejä kentällä. Tuumasin jotta polvi kestää treenata maralle tai sitten se ei kestä. Hillittömällä riskillä vedin treenit ja polvi kesti HCM:n. Ja paransin tasoani noin 14 minuuttia.

Tänä vuonna vedetään taas riskillä viimeistely harjoitukset kentällä. Lonkka kestää ne tai sitten ei kestä. Mut ilman ns viimeistelyä en kisomaan lähe Saatana!! Kyllähän kaikenmaan saivartelijat aina yrittävät survoo kapuloita mun rattaisiin. Siis näiden urheiluvammojen ja treenamisen suhteen. Mut sillä ne vaivat lähtee millä ne on tulleetki. Ja mulla on omat luotto systeemit...

Eilinen piti ottaa lonkanvedon merkeissä. Mut taisin minä iltamassa käydä vähän hissutella menemään tuolla Vuoksen varrella.

Eilen kävin hakee vielä yhdet Brooksin T4 Racerit InterSportista(tilasin ne viime viikolla). Ne toissaviikolla hakemani saattaavat olla hieman ahtaat maralla juosta(ku jalka turpoaa), joten möin ne Terolle. Hänellä on noin sentin lyhkäsempi kavio, kuin mulla. Siellähän se myyjä yritti sit multa periä 30 egee kovempaa hintaa, ku noista edellisistä. Vittu että mulla meinasi aluksi keittää pohjaan pahemman kerran. Mie sanoin niille  "-jotta pitäkää niitä vielä muutama viikko, niin mie tuun sit hakee, ku löytyy sellainen myyjä joka löytää niille oikeen hinnan." Tän vanha harpun piti käydä 2 kertaa neuvottelemassa jonkun heepon kanssa oikeesta hinnasta. Lopulta päästiin kummiski hinnasta yhteisymmärrykseen. Eivätkö ne saatana typerykset tiedä kuka MÄ oon?