Joo kuntotarkastus oli ihan odotusten mukainen. Eli putket ovat hyvässä kunnossa, mut suhteellinen käyttöikä on täynnä. Joten kuulemma kannattaa tiedostaa, jotta 5-30 vuoden sisällä joutuu(kannattaa) käydä ne uusimaan. Muuten selviin muutamalla räystäsaudan vaihdolla ja parillakymmenellä ulkovuoraus(vaaka)laudan vaihdolla ja maalaamisella. Sekä rännien ja syöksytorvien laittamisella/vaihdolla. Eli sellainen parin illan hommeli. Ja kustannuksiakaan tuskin tulee koviin montaa sataa euroo.

Eilen treenailin ap 8.5km ja ip 7.5km+ koordinaatio/hyppy/liikkuvuus+7.5km. Tänään lähden sitte vetämään epämääräsiä vetoja epämääräisen määrän.

Vatsa on nyt taas parempi. Aloitin vetämään dufalacia ja se tuntuu pitävän vatsan toiminnan säännöllisenä. Saas ny nähdä kauanko toi tökötti auttaa. Itsehoitolääkityshän on tunnetusti tie paranemiseen. Eilen nimittäin soitteli mua hoitanut lääkäri. Ku olisin mielelläni mennyt johonkin kattavaan ruoka-aineallergia testaukseen. Mut se SAATANAN NARTTU oli sitä mieltä, jotta siinä ei oo mitään järkee, ku HÄN on laittanut lähetteen jo sisätautilääkärille. Mulla palo ihan totaalisesti hihat elikkäs hermot...(kuntotarkastaja sekä asunnon myyjä kuuntelivat hieman vaivaantuneena) Ku meikäpoika latoi vähän tekstiä työterveyslääkärin tasosta kännyyn, jotta sylki vaan lenteli kaaressa.

Jos meikää alkoi vituttaamaan ja korpeemaan tää keskustelu, niin kyl lekuriakin tuntui ahistavan. Varsinki ku sanoin olevani sairaslomalla vatsan takii. Kimpaantu nimittäin mun treenaamisesta (nähtävästi seuraa vähän paikallisurheilua). Kuulemma en pysty/voi treenata jos oon sairaslomalla. Mie taas olin ihan reteenäpoikana sillä kannalla jotta pystyy treenaamaan. Aloitti jonkinlaisella moraalisella saarnalla heittämään mulle. Mie taas annoin verbaalihyväilyy takas(totta kai)..,niihän se saatanan LEHMÄ meni suutuspäissään rappaamaan luurin mun korvaan. Olipahan hetken aikaa sisäisesti hyvä fiilis. Ei ainakaan tuu puhuttua yhtään pahempaa seläntakana, mitä heitän suoraan päin näköö. Tätä pidän Suomalaisena Rehtiytenä, Suoruutena ja Rehellisyytenä.