Tämän aamun ohjelmisto oli prikulleen sama kuin eilenkin. TASAN kello 6 oli meikäläinen läpsytellyt tiestöö 8km verran, varustautunut vihreellä unipuvulla sekä olin lähes hampaisiin asti aseistautunut. Näin olin valmis KAIKKIIN päivän LUKEMATTOMIIN haasteisiin. Toilailin menemään ne pakolliset 8 tuntia kuten aina ennenkin, ja iltapäivistä pääsin hivuttautumaan kotiin.

Kotiin päästyä oli pakko napata takka tulille, sillä kämpän lämpömittari näytti ruhtinaallista +14 astetta, eikä meikää oikeen natustellut ruveta hyppimään hyppynarua pilkkihaalareissa, siis lämpimikseni. Muutenkin oon joutunut antamaan kylmähoitoo tolle lonkka/reisi/nivus-vaivalle, mutta koko kroppaa ei ole tarkoitus syväjäädyttää.

Meikäläinenhän on tehnyt sellaisesta 0,5L muovisesta kossupullosta itselleni hyvän jäähdys-systeemin, kunhan vain muistaa säilyttää sitä pakastimesssa. Putelin kupera pinta istuu hyvin mun ruumiin muotoon, ja jäähdyttää melkoisen tehokkaasti. Ainut ongelma ilmaantuu nykyisessä vaivassa, että ns pelipaikolle pääsee nivusen puolelta ja mun armoitettu nahkakompassini ei hirveesti tykkää jäätävän kylmästä poltteesta. Suurinpiirtein joutuu villasukan kietomaan sukukalleuksien ympärille ennen jäähdytysoperaation alkua. Pitäsi varmaan hommata oravannahkalla vuorattu kalukukkaro, niin olisi AINAKIN kruununjalokivet turvassa SAATANA.

Iltamassa kävin tuulettamassa habitusta kiihtyvällä 25 km lenkillä. Tiestö oli suhteellisen PASKASSA kunnossa, mut muuten oli suht kivaa.