Päivän ohjelmisto on herkistelyy ja keventelyy, nimittäin huomenna pitäsi saada harjoitus jotenkuten onnistumaan. Viimeksi onnistuneen tehoharjoituksen (juosten) tein tammikuussa. Silloinkin kivut lonkassa treenin aikana melkoiset ja sen jälkeen olivat suorastaan megalomaaniset. Mut sinnillä lävitte ja telakalle hopi hopi, joten voitaneen puhua todella "onnistuneesta" harjoitteesta.

Päivän ohjelmistossa kevyttä lenkuttelua eikä sitäkään tarpeeksi, eli tänään ei kolkutella 30km kilometrisaldoa, kuten yleensä olen mieluusti pitänyt kevyen päivälle sopivana mittana.

Kävin pyörähtämässä PeräBerberian Prismassa shoppailemassa vähän kaasua mun soda sreamer-värkkiin. Itseasiassa tärkein syy Prismassa käyntiin oli se, että mun piti käydä hakee kirja: 226 - Fyysinen kantti. Sainkin sen hommattua, kunhan olin hälyttänyt puolet henkilökunnasta kaivamaan opusta varastoista.

Olen lueskellut kirjaa ja kyllähän sieltä tietyn sortin hengenheimolaista löytyy. Ainakin siinä suhteessa, ettei ylenpalttisella määrällä lahjakkuutta ole kumpaakaan lykätty. Pitänee vissiin lukee tuotos kokonaan lävitte, ennenkuin rupeen osa-aikaiseksi kirjallisuuskriitikoksi, mut toistaiseksi ainakin ihan luettavaa matskua.

Pitää yrittää oksentaa jonkinmoinen arvio kirjasta vaikka huomissa illaksi. Tietysti sillä varauksella, että olen selvinnyt huomisen harjoituksen pahasta olosta tolalle jotta pää pelittäisi etes keskinkertaisesti.