Motivaatiot nollissa, ja tasan ovat nollissa ihan kaikkeen. Viimeisen viikon aikana olen käynyt kolmessa lääkärissä ja kerran fyssärillä. Tai tarkemmin jos rupee miettimään mun motivaatioita, niin ryyppäämiseen mun motivaatiot eivät ole nollissa, mut  ihan tasan kyllä kaikkeen muuhun nollissa ovat PERKELE.

Lonkka on sillä tolalla, että jokaiselle lenkille lähtiessä en oo varma kestääkö paikat loppuun saakka, toistaiseksi ei oo vielä tarttenna rollaattoriin tarttua ja joka lenkiltä olen tullut omin jaloin poissa.

Ruokolahdella kävin näyttämässä  lonkanseutua ja vissiinkin selässä olisi se suurin ongelma, ku hermosto ei toimi ihan ensiluokkaisesti. Näemmä pakarat ovat päässeet liian vähällä ja ovat päässeet heikkenemään. Jotain sen suuntaista olen itsekkin päissäni miettinyt.  Nyt olisi vähän täsmällisempiä kuntoiluliikkeitä varastossa ja katellaan kuinkas ne rupeaisivat toimimaan.

ap 8 ip 30 ja riuskasti ruskoloita.