Aikasta vinkeetä porukkaa noi naiset. Ku tässä olin niillä ties kuinka monta kertaa mainitsemillani parin viikon lomilla. Sillonhan mullahan sattui tulemaan sellainen herkkähetki. Tai tarkemmin sanottuna oli väliin niin perkeleen tylsää, että menin tiskaamaan astiat. Tää ei todellakaan ole mun tapaista, sillä viimeisen 10-vuoden aikana olen käsintiskannut astioita valehtelematta alle 20 kertaa. Nyt ku olin sit sortunut tiskaamaan ne HELVETIN astiat pariin otteeseen, niin emäntähän oli aivan SAATANAN innostunut ja siirappinen tästä urotyöstä. Jos mulla olisi sokeritauti, niin olisin yhtenään saanu tökkiä insuliinipiikkiä vatsanahkaan.

Paluu arkeen tuli, eli treeniä 100-lasissa ja työtkin pitäsi yrittää hoittaa siinä sivussa. Emäntä tuli sit kotiin jostain yks'päivä ja heitti: "ja astiat tiskaamatta?". No muahan rupesi toi kommentti naurattamaan ihan VITUSTI. Nauroin hörönauruu siihen malliin, jotta kämpän tapetit vaan pärisi seinässä ja naapurin 80-vuotias mummo joutui ihan varmasti turvautumaan nitropurkkiin henkesä pitimiksi. Heitin päälle vielä kommenttina: "jos tässä talossa ruokailuvehkeiden puhtaus on mun tiskaamisesta kiinni, niin VÄLITTÖMÄSTI siirrymme käyttämään kertakäyttöastioita". Taisinpa tätä kommenttia säestää muutamalla voimasanallakin. Sen verran emäntä kummiski rupesi jo tuumailemaan kertakäyttöastioihin siirtymistä, jotta kyseli mahdollisesta roskapussin pikaisesta täyttymisestä.

Tuumailin jotta "nou problem" hommaan sellaisen vitun ison harmaan roskiksen keittiöön. Just sellaisen kuin taloyhtiön roskakatoksessa. Ei tartte olla yhtenään tyhjentämässä. Akkahan otti siitä nokkiisa. Ei vissiin se harmaa roskis sovi meidän keittiön sisustukseen- enpähän tiiä.

Nooh nyt on saaneet verensokerit olla ihan rauhassa. Ei olisi tartteisi insuliinipiikkiä, vaikka olisi kuinka sokeritauti tahansa. Ku eipä oo ollut muutamaan päivään valmista ruokakaan pöydässä. Elikkäs akka on vissiin vieläkin himpun verran vittuutunut mun loistavaan huumori pläjäytykseen.

Jotain hyvää tässäkin tilanteessa on -eipähän tuu ainakaan hirveesti tiskiä.

Eilinen oli lepoa. Vain hieronnassa kävin ja avantouintia harrastin. Tänään 8+13+voimailu/koordinaatio/hyppy...