Joo annetaan nutipää_mulkku_nillittäjä_arvostelijoille vähän tykinruokaa ja kerrotaan eiliset treenit eli ap 9km+ruskoa, ip 21 suht kovahkoa. Joo joo KYRVÄT, tiedän jotta mieltänne painaa SAATANASTI nämä lenkit. Mielestännehän mun pitäsi levätä lonkka kuntoon, mut juosten oon sen PASKAKSI saanut, joten juosten se pitää paranemankin HELVETTI . Näin minä olen sen PÄÄTTÄNYT -jälleen kerran. Lupaan olla  viikon joskus juoksematta ja muutenkaan treenaamatta, kunhan on vain sen aika.

Tänään aamulla 8km keveetä avauksilla ja vähän kuntopiiriä, iltamassa töräytä 15km perusmättöä tai vaihtoehtoisesti lähden rollaattorilla romurallehin, siis iltasuunnitelmat ovat ihan lonkkakivuista kiinni.

Nyt ku pikkuisen VITUTTAA, niin revitäänpä jotain hauskuutta Kamiksen Jukolan viestistä. Tässähän Kamis on täydellisessä nestepalautustilassa, sillä Vantaa puolimaratoniin ei ole kuin 4kk ja todelliset treenit ovat edessä.

Viereinen heppu ei halua julkisuutta, joten olen muuttanut hänet tunnistamattomaksi(mm ääni ja nimi muutettu).