Pari päivää oon taas kelaillut tota Raahen alisuoriutusmis-PASKAA. Kovasti mietin mitenkä ei tästä PASKASTA ruhosta lähtenyt yhtään kovempaa vauhtia, vaikka olin kummiskin valmistautunut niihin kisoloihin LÄHESTULKOON täydellisesti. Eihän mulla ollut kummiskaan kuin pari pikku starttia viikon sisään. Eihän tää SAATANAN ylensyönyt ruho saa tolleen pettää. Häh, vai VITTU ite?!!

Kelannut tietty olen jotta mitäkä tehdään tulevaisuudessa paremmin, vai lähdetäänkö koskaan enää mihinkään lyhyenmatkojen kisoloihin ollenkaan. Mielestäni noi SAATANAN 800/1500m rypistykset EIVÄT SAA tuntua maratoonarin ropassa YHTÄÄN miltään, tai sitten ei oo treenattu ruhoa lähellekkään tarpeeksi hyvään kondikseen.

Pohdiskelin mitkä ovat ns normaali ihmisen vaihtoehdot tälläisessä tilanteessa. Keksin muutamia eri vaihtoehtoja: 1. ovat täysin välittämättä tilanteesta, koska viesteillä ei ole PASKANKAAN merkitystä. 2. ovat täysin pettyneitä omaan suoritukseen ja naulaavat piikkarit seinään 5 tuuman nauloilla. 3. Lupaavat olla ensi vuonna parempia ja rupeavat treenaamaan.

Mun luonnolle ei mitenkään sovi toi 1. vaihtoehto, ja luuletteko te KYRVÄT, että meikä jaksaisi ettiä jostain 5 tuuman naulojakaan? Joten meikähän tässä VITUTUKSESSA kieriskellessäni olen kääntynyt tohon 3. vaihtoehtoon.

Olen taas saanut SAATANALLISEN innon ja motivaation tähän PERVERSSIIN harrastukseen. On se niin PERKELEEN mukavaa, ku tulee PATAAN niin jotta kumajaa -tietääpähän ettei treeniä ole VIELÄ tarpeeksi. Tästä eteenpäin tämä asia tulee muuttumaan, rupean tekemään KAIKKI asiat paremmin, enemmin, tarkemmin, täsmällisemmin ja kovemmin kuin ennen. Siinäpähän MULKUT ilkutte tulevaisuudessa SAATANA.

Aamulla kevyttä 9km, illalla 3+3+10+4 ja vauhtia oli, mut ihan liian SÄÄLITTÄVÄSTI.

Pepe2 nyt SAATANA se DVD postiin HELVETIN vilhakasti, nimittäin mie tiedän missä asut!!