Tää päivä on otettu ihan keveesti...eli 8,5km+15km. Huomenna jatkan suurinpiirtein samalla mitalla. Pitää yrittää vähän kerätä voimia keskiviikon veto-treeneihin.

Ostin jokunen viikko sitten Puman talvitrikoot. Tai itseasisassa yks palstalainen osti ne mun ohjeiden mukaan ja laittoi postissa tulemaan PeräBerberiaan. Katoppas ku täällähän ei tietenkään oo mitään noin hienoo myytävänä. Vain toissavuoden edellisen vuoden malleja ja niitäkin vain hajakokoina. No jokatapuksessa olen niillä trikoilla muutaman viikon veivannut. Ensinnäkin ne saatanan housut yrittävät tehdä meikästä tyttöö ja hiertäävät kohtuu railakkaasti tuolta nivusista. Reiden sisäpinnat on väliin olleet niin nilellä, jotta joku pöpö ku sinne iskisi. Niin eipä niillä olisi pitkämatka marssia mun muniin ja märättää ne helkkariin. Sitte musta tulisi oikeen inha tyttö PERKELE!!...Eikä siinä vielä kaikki. Nimittäin näiden kirottujen trikoiden lähes jokaisen saumanki olen saanut neuloo uudestaan kasaan, ku ne on lähteneet hajoomaan. Ei HELKARI!!! Nyt nää tasa-arvo byysät opettaa mulle naisten hommiakin...SAAKELI -sainpas sydäntä purettua...RAIVOTTUA

Onneksi on vapaata eikä tartte mennä töihin ja nähdä Kamiksen omahyvästä pärstää pariin päivään...