Maratonin jälkeen olen ottanut normaalia kevyemmin. Lapasmainen löysäilyni johtuu pelkästään siitä, että edellinen kausi oli melkoisen pitkä eli heinäkuusta 2011-lokakuulle 2012, siinä välissä en hengähtänyt kertaakaan. Silloinkin kun olin sairaana niin en pöljyyksissäni jäännyt tuleen makaamaan, vaan yritin parhaani mukaan lätkytellä tiestöllä. Sen aikaisista harjoitteista ei varmasti ollut mitään hyötyä, ja vauhditkin olivat ihan schaibaa, mutta muistan, jotta tuntemukset ns kovissa treeneissä olivat huomattavasti pahempia kuin nykyisellään.

Sairaudesta selvittyäni olin niin täynnä maratonitseluottamusta, että päätin maratonitseluottamuspäissäni lähestyä sähköiselläpostilla fivefingersin maahantuojaa seuraavalla paskaispläjäyksellä:

"Hyvää päivää!!

Ostin viime keväänä kiinalaisesta nettikaupasta lähes aidot five fingersin kopiot. Olen käyttänyt niitä ensiksi arkikäytössä, ja nyt jalkojen niihin totuttua jopa juoksuharjoittelussa. Tänään lenkillä Five fingerseillä juostessa tuli mieleeni, että voisin kyllä mahdollisuuksien mukaan käyttää tämän tapaisia kenkiä ainakin juostessani HCM:llä, sekä mahdollisesti syksyllä Vantaan SM maratonilla(verrytellessä).

(dipadapaa päläpälälä mm olen vitun kova jätkä, jne jne ja viksu sekä seksikäs myöskin SAATANA. Siis tässä oli niin pitkät sepostukset hienoja juttuja, jotta paree jättää väliin)


Viimeinen vuosi on ollut hiljaiseloa johtuen viime vuonna revenneestä akillesjänteestä sekä tämän vuoden tiukasta keuhkopöpöstä, mutta uskoisin ongelmieni olevan selätetty. Luotan, että syksyllä kaiken järjen mukaan olen taistelemassa HCM:llä suht hyvästä sijoituksesta sekä Vantaalla SM- mitallista

Yhteistyötä terveisin".


Tänään putsailin sähköistäpostia, niin tämähän rävähti muistutukseksi silmille. Rupesi niin kovin VITUTTAMAAN, ku eivät MULKUT etes vastaneet mitään, joten päätinpä ystävällisesti jakaa.

Aamulla 12km keveetä, illalla 3+VL15+3.