Eilinen parin tunnin soutelu ei vetänytkään lihaksistoo ihan tolkuttomaan jumiin, mut PASKASTI nukuttu yö kyllä veti kuulan jumekseen, sikäli meikän kuula voi vielä enemmän jumissa olla.

Aamulla kummiskin nousin säädylliseen 4.45 aikaan takomaan tiestölle. Keli oli raikas ja keväinen. Iltapäivällä lähdin vielä uudestaan tiestöö mittaamaan ja samalla reissulla kävin myös salilla patsastelemassa. Tarkoitus oli kyllä hommata raakaa voimaa selkä, vatsa ja perse osastolle, mut rehellisyyden nimissä myönnän, että puhtaasti patsasteluksihan se meni, kuten jokaikinen kerta ennenkin.

Meikän pitäsi varmaan palkata sellainen personal-Rainerii, joka osaisi antaa vähän vinkkiä, jotta mitä separaattoria mun pitäsi milloinkin kirnuta SAATANA.

Sinänsä toi salihomma kyllä kävisi mun ruholle vallan kuin suutarin näppi sian PERSEESEEN. Keli- ja valaistusolosuhteethan salilla on melkoisen stabiilit, eikä tarttisi aina arpoo, jotta laittaako nyt neljät vai viidet raappahousut päällekkäin ettei TAAS kassit jäädy. Voisi vaan singahdella separaattorilta toiselle jotta salihousun lahkeet vain leppattaisi ilmastoinnin tahtiin PERKELE. Vetää väliin pari nykäsyä koneella ja sitten kurlata vähän palkkaria, ettei kavala katabolia pääse iskemään kulman takaa.

Voisinkin ruveta tekemään kunnolla pohjia, mun tulevaa puntti-uraa varten, salitreenauksen PK-harjoitteluhan sopisii mun ruholle täydellisesti. Elikkäs voisin vetää massakautta ensimmäiset 4 vuotta, sehän on vissiinkin punttitermein sitä PK-harjoittelua. Sitten ku oon saanut ruhon vieläkin rujompaan kondikseen, niin voisin ruveta harkitsemaan punttisalikortin ostamista.

Jep Jep.