Eilen pääsin jälleen kertaalleen toteamaan, ettei voltaren sovi mun pötsille sitten pätkän vertaa. Iltamassahan lähdin tempomaan sen 21km perusmättölenkuran, niin jopas SAATANA mun piti käydä matkan aikanna paskalla kolme kertaa, ja loppuiltakin meni kippurassa vatsaa potiessa. Onneksi olen Kenian reissusta asti oppinut kantamaan lenkeilläni erittäin mittavia määriä ass swipe wrapper:ia (PERKELE että em. kuulosta hanukilta, siispä jätän sen tohon) eikä tarttena hinkata hanuria kiiltäväksi jääpalalla.

Tänään oli mittani sen verran tuhdisti ylitsevuotavainen, että heti aamuisen kuntopiiri rävellyksen jälkeen olin nato-ohjuksena ostamassa parempia särkylääkkeitä apoteekista.  Sain shoppailtua latskin arcoxia. Se potkii kulmaan sopimoilleen, mut vastavuoroisesti jättää mun tynnyrimäiseen (eli Kamismaiseen) mittaan paisuneen vatsani rauhaan.

Sikäli farmaasia kilahtaa oikeeseen osoitteeseen, niin tovin päästä yritän linkutella 38km keveetä.