Aamulla lenkuttelin keveetä 8km. Oikein mukavaa on taas hölkkäillä, ku kapulat eivät suuremmin vaivaa, ja pääse jopa alle 5min/km vauhtia.

Päivällä yritin päsmäröidä itelleni V-PEN kuuria, ku oon päättänyt, jotta toi viisuri on tulehtunut. Nimittäin meikäläisen hengitys haisee kuolemalle, ja kuolleen ruumiin aromi on kutkutellut mun herkkiä makunystyröitä viimoiset päivät. Eikä se ole YHTÄÄN kivaa, vaikka asiaan yrittäisin kuinka suhtautua huumorilla.

Soittelin aluksi normi-lekurille, eikä se suostunut kylmiltään mulle reseptejä vääntelemään, kuulemma hammaslääkäri hoitaa tälläisen ongelmat, eli tähän väliin sopii kommentiksi PERKELE. Tietysti ku noi leegot ovat niin SAATANAN kipeenä, niin meikältä paloi vaihteeksi pinna, sen seurauksena OSOITIN sille lekurille täydellisen huutoraivokohtauksen puhelimessa. Eipähän se tilannetta ainakaan parantanut, siis meikäläisen synkkää tilannetta, ku puhelimesta kuului tovin päästä tuut tuut tuut.

Muutenkin viime viikot mun kilahtamisherkkyys on ollut mallia lähi-itä. En nimittäin kestä ENSIMMÄISTÄKÄÄN poikkipuolista sanaa SAATANA, heti palaa käämit aivan totaalisesti.

Tulikin tästä kilahdusherkkyydestä mieleen ihan yksi toinen juttu, ku yksi "kaveri" kysyi multa jokunen aika sitten: "oletko tahallasi kusipää?"

Mie:"kyllä"

Kaveri: "Arvelinkin, että oon oikeessa"

Mie: "joo oikeessa oot, olen kusipäitä kohtaa kusipää"

Enpähän tiedä, on nimittäin niin yksikertainen kaveri, ettei varmaan edes tajunnut koko gluuta, mut tätä lukiessaan se varmaan tajuu, että VITTUILUAHAN se saattoi olla.

Palataanhan taas tähän päivään. Työterveyteen kilahdettuani, päätin soittaa hammalääkäriin, että NYT olisi VITULLINEN hätä hätä hätä. Kyllähän ne siellä mua jonkin verran ymmärsivät, mut olisi pitänyt olla JUST sillä sekunnilla menossa. Eihän mun aikatauluun, saati habitukseeni sellainen pompottaminen käy. Taas HELVETILLINEN huutoraivari päälle, niin jopas hammastädit rupesivat myöntymään mun vaatimuksiin hieman myöhemmästä ajankohdasta.

Pitäsi varmaan viedä koko PeräBerberian terveydenhuoltohenkilöstölle 25 konvehtirasiaa anteeksipyyntönä huonosta käytöksestäni. Olen vain niin SAATANAN väsynyt.

No joo, oli sinänsä tyhjä reissu, ku eivät suostuneet mulle mitään V-PEN kuuria myöntämään. Pelkästään puhistivat hampaankolon, ja laittoivat sellaisen lääkemansetin päälle. Nyt en enää haise kuolemalle vaan ruumishuoneelle. Vissiin parempaan päin kummiskin menossa...PERKELE

Puhdistusoperaation jälkeen oli adrenaliinit sopivassa nosteessa kovempaa treeniä varten. Läksinkin pian tiestölle takomaan kiihtyvää 25km lenkkiä, ja se kulki YLLÄTTÄEN suht mallikkaasti. Tunne oli pitkästä aikaa asiallinen, ei kapuloihin koskenut eikä painanut.

Illalla kävin vielä uimassa laiskaa vaparia palauttavana treeninä, ja matkaa kertyi reilu kilometri.