Eipähän tässä taasen vallattomampaa ylimenokautta ole kärsinyt vietellä, nimittäin jonkin verran olen päässyt nauttimaan työläisen arjesta. Tyhmemmille sekä työttömille tiedoksi, että siinä tapauksessa pitää käydä hiimailemassa vähintään kahdeksan tuntia vuorokaudessa työnantajan osoittamassa paikassa ja tehtävässä. Ainakin mun käsitykseni mukaan SAATANA, korjatkaa toki sikäli satun olemaan väärässä.

Aamuvuoroihin olen lykkinyt juosten ja pikkuisen mutkan kautta toki, joten vanhasta tottumuksesta tiedätte, että tästä kasaan sen 11-12km. Iltamassa olen aina välistä antanut sen vertaa armoa, että olen istuskellut sohvalla ja nautiskellut jäätelöä kuin aimo poika. Tänään kuitenkin Aholassa jyystämässä 21,5km perusmättöä, sillä eihän psyyke kummiskaan anna armoa, että joka päivä laiskottelisi jätkipaketti kainalossa. Huomenissa yritän sipasta jonkimoisen pidemmän lenkuran, katsellaan sikäli jaksas vaikka venyä 30km lenkkiin.

Joutsenosta yritän kirjoitella joskus toisten, sillä nythän ei ole erikoisen häävi tarinointi-fiilis niskassa.