Maailma on täynnä ihmisiä, jotka tekevät päätöksiä paremman elämän puolesta. Milloin ihmiset laihduttavat, rupeavat urheilemaan, lopettavat tupakan polton, viinan juonnin tai vieraissa käynnin...Näitähän päätöksiä on loputon lista. Mut suurin osa näistä päätöksistä tehdään omassa päässä. Näistä päätöksistä ei kerrota kenellekkään kasvojen menettämisen pelosta, jos sattuu lipsumaan tai yksinkertaisesti ei ole sisäistä selkärankaa pysyä hyvissä/kovissa päätöksissään.

No mie olen käyttänyt nuuskaa noin 8 vuotta. Ja koskaan en ole vakavasti päättänyt lopettaa sen käyttöä, sillä minusta nuuskan kanssa näprääminen on ollut minusta ihan superhauskaa touhua. Mut Hyppösen Marko sanoi jotta lopeta sen käyttö ja oikeestaan sillon rupesin fundeeraamaan, jotta eipä sen käytössä oo YHTÄÄN mitään järkee. Olen kylläkin pitänyt itseeni suht vahvana sisäiseltä selkärangaltani. Joten periaattellisista syistähän mun pitää lopettaa sen PASKAN käyttö. Ja tärkeinpänä syynä näyttää itelleni etten ole ihan totaallinen luuseri ja paskan jatustelija. Tietty nikotiini on siitä vittumaista ainetta, jotta siihen addektoituu pahemmin kuin  esim heroiiniin, mut so not. Kokeillaan ainakin. Eli jos näätte mun käyttävän paskaa ylähuulessa niin oon sit VITUN LUUSERI ja SELKÄRANGATON PERSEREIKÄ!!! PISTE!

Niin ja tulihan sitä käytyä äsken juoksemassa jotain 23 km. Oli ihan ok läpsytellä menemään ja vatsakin paranee paranemistaan tunti tunnilta. Joten elämä hymyilee taas!! Jäihän tässä muutamat kovat treenit väliin ja jonkin verran kevyitä treenejä tän järkyttävän kivut takia, mut niitä on turhaa ruveta surkuttelemaan. Ei muuta kuin pää pystyyn ja katse kohti maalilippua...