Tänään olen ollut niin väsynyt, ettei tätäkään PASKAA meinannut jaksaa avata. Väänsin kummiskin viimeisellä tahdonvoiman rippeillä koneen tulille ja rupesi pohtimaan; josko sitä olisi jotain tarateltavaa. Tarkemmin ku tätä dilemmaa kävin duumailee, niin HOKASIN jotta eipähän mulla normaalistikaan ole mitään kerrottavaa, mut jotain TYPERÄÄ tulee silti taottua.

Surffailin jokunen kuukausi sitten netissä etsien itselleni uutta asevyötä, sillä mun vanha nahkainen on niin PERKELEEEN kova, painava ja epämukava(siis asevyö). Sehän painaa tuolla lonkassa jotain hermoa, joten vyöhän voi olla osasyynä mun ainaisiin lonkkavaivoihin. Jokatapauksessa mie kattelin noita asehullujen nettiosoitteita, ja sain aivan MAKSIMAALISEN_HELVETIN_NERO_MULTIHUIPENTUMA-idean uusiksi myyntiartikkeleiksi omaan nettiputiikkiini. Nyt en kyllä jaksa ruveta niistä sepustamaan, joten saatta odottaa julkaisua kuola suupielistä valuen SAATANA.

Aamulla kevyttä, Illalla keskivartalo Kp.

Mie oon PASKANA.