Vapaata olen vietellyt tälleen normaalin häröilyn merkeissä. Aamulla aamulenkki, aamupala, netissä pyörimistä, päiväunet ja sit kaupungin kahviloissa hiimailua. Tuolla kaupungilla käppäilin muutaman marketin ohitte ja heti jolahti mieleen että"vaatteet tekevät miehen". Nimittäin näissä markettejen ikkunoissa oli niin kommeita liituraitapukuja yms hilavitkuttimia. Miehän tempasin itteni kärppänä sisään ja rupesin pyörimään kaupassa ku ryssät anttilassa. Siellä oli vaikka kuinka komeeta rytkyä. En oikeen käsittänyt mikä muhun iski. Sillä päähäni jolahti, jotta nyt hommaan oikeen pimpan päälle liituraitapuvun, liivit ja valkosen paidan...kravattia unohtamatta. Ziigailin siellä hintoja ja siinähän ne pyöri 300-400 euron hujakoilla. Siis sellaiset rytkyt mitä voisin harkita päälleni. Ei HELKKARI siis ihan oikeesti mie olin jo melkeen ostamassa sieltä jotain!! No myyjiä ei mailla eikä halmeilla. Olisin nimittäin tarttenut vähän henkistä supportia tähän ostopäätökseen. Enhän mie näistä helkkärin pintaliito-rytkyistä ymmärrä muuten hevonpersettäkään. Oottelin aikani jos joku ystävällinen myyjä tulisi vähän jeesaamaan...

No aikani ooteltua iski päälle sellainen kuninkaallinen kusihätä ja mun oli pakko lähtee liitämään siitä putiista. Olin kusipaikkaa hyvin suuresti vailla. Sellaisen sopivan kusi-sopen löydettyäni hätä helpotti ja tää pakkomielle ostaa liituraitapukukin oli kadonnut...kummallista kyllä. Olikohan toi vaan pahaa unta vai mitä häh? Ei nimittäin meikäpoika ihan herkkään mitään pukua päälleeen sovita -saati sellaista osta!!! Onneksi kukaan myyjä ei tullut tyrkyttämään yhtään mitään. Olin nimittäin suhteellisen herkässä tilassa ja varmaan olisin ostanut. Tietty tätä myyjien myynti-intoo laskee tää mun ulkoinen olemus-->paskaset rikinäiset farkut, paskainen takki. ;) säästinpähän taas pitkän pennin. Eihän sitä perkele uskalla enää kaupungillekkaan lähtee. Ku ei yhtään arvaa mitä sieltä tulee kotiin roijjattua.

Tänään olisi vetoharjoituksia iltaohjelmassa. Varmaan noi luonnovoimatkin lukee mun harjoitusohjelmaa, ku taas tulee helsingin sanomien kokoisia räntähiutaleita vaakana PEKELE!!!