Eilen lykkäsin hyvässä kelissä aamuisella 10km keveetä ruskoilla sekä iltamassa 3+3+10+3 rento/reipas. Vaikka taasen juostessa jouduttiin olemaan kotvanen epämukavuusaluella, niin eipähän sinänsä voi harmitella, sillä loistavan tyyni keli korjaili tilannetta. Miehän en oikeastaan vihaa mitään muuta sääilmiötä niin paljoa kuin tuulta. Viimeisimmät maratonennätyksenikin olen juossut toisen yli 25 asteen helteessä ja toisen pikku pakkasessa, ja molemmissa oli keli ihan ok -tuulta lukuunottamatta.

Karhulla on ollu tarjolla jonkimoinen turnee amerikan-mailla, ja sinne halukkaat ovat voineet läsäytellä sähköisiä hakemuksia. Miekin vissiinkin olen sinne jonkimoisen hakemuksen täräyttänyt, nähtävästi erittäin kovasta happivelasta kärsineenä, palautusjuoma-päissäni, tai sitten muuten olen tehokkaasti (hämäriä muistikuvia lukuunottamatta) asian unohtanut. No, jokatapauksessa Kaliföörniän Karhulaiset olisivat lissää meikäläisestä esittelyjä vaillansa -kuulemma ei viisi sanaa (minä haluan sinne) piisaa. Taidanpa kaikessa lyhykäisyydessään vastata, jotta mie oon sen vertaa ylivertaisen hyvä, komea, nopea, ketterä, itsetietoinen sekä viksu, jotta tervetuloa PeräBerberiaan presentaatioon. En nyt jaksaisi ruveta hyppäilemään kenenkään pillin tahtiin, nöyristelemään saati markkinoimaan itseäni -tiedänhän oman arvoni PERKELE.

Aamulla 12km kevyen palauttavaa, illalla tarkoitus 18-20 km perusmättöä.

Hienoa vielä kaiken kukkuraksi, kun tämä ohjelmakin rupee bugittelemaan, sillä ainakin itsellä näkyy parina kertana sama päivitys, vaikka ns ohjaustaulussa tahi kojetaulussa ei ole kuin yksi. No, kaksi yhden hinnalla SAATANA.