Mie olen ONNELLINEN mies!! Olen saavuttanut kestävyysjuoksussa sen lakipisteen mistä parempaan tuskin enää pääsen, nimittäin meikät on listattu Hapon blogin "arvostaa" listalle malliin: "Forrest G: Kokolailla paska juoksija ja läskikin vielä, mutta hallitsee verbaaliset verilöylyt." Käykää ihmeessä tsiigaamassa (http://jarkkohamberg.blogspot.com), ja oon vielä heti idoli Hollen jälkeen.

Tän päivän olen kulkenut HIENON listauksen tiimoilta rinta rottingilla, VARSINKIN äsken ku veivailin läskit höllyen (ilman paitaa) PeräBerberian keskustassa. Aivan KÄSITTÄMÄTTÖMÄN mahtava tunne olla listoilla!!

Muuta hyvää tossa blogissa olekkaan. VITTU nyt ainakin näätte kuinka säälittävää mun elämä oikeesti on, siis ku nyt paljastui, että joskus luen vapaa-aikanakin(vapaaehtoisesti) Hapon blogia. Tarkemmin ku rupesin tätä juttua miettimään, niin moisesta voisi määrätä itselle kuolemantuomion, mut jätetään tämä silti käytäntöönpanematta.

Tänään on lauantain, eli kaikki normi-ihmiset vetäävät simona viinaa ja riekkuvat kuin hullut. Oikeestaan kukaan näitäkään jorinoita lue, joten turhaapa miekään tän enempää käy jaarittelemaan SAATANA.

aamulla 9km keveetä, illalla 12 km perusmättöä+muutama rusko.