Viimeiset vuodet olen pitänyt tätä blogia sillä perusteella, että kirjoitan vain mitä mieleen jolahtaa -joskus hyvää, joskus välinpitämätöntä -välistä jopa hauskaa(ainakin omasta mielestä).

Olen paljon kiroillut, sikäli minulla ei muuta sanottaavaa ole ollut SAATANA. Kirosanat käyvät hyvinä välimerkkeinä, enkä sitä linjaa halua enää jatkaa PISTE

Haluan (ja halusin) vain näyttää, että 2200m cooperista voidaan juosta maraton alle 2:30 -HELPOSTI.

Haluaisin, että tämä blogi uudistuisi sellaiseksi, että kestävyysjuoksijat/urheilijat(KUNTOILIJAT) saisivat lisää kipinää sekä voimia harjoitteluunsa!  Tästä eteenpän en voi sitä tarjoilla -sillä mittani on TÄYSI.

Sikäli nuori/keski-ikäinen tai vanhempi wannabe- tai tosissaan ottava maratoori haluaisi jatkaa tätä soihtua eteenpäin, niin annan mielelläni kaikki tunnukset tänne -sillä OMA motivaationi ei enää TÄHÄN riitä.

Minulla ei ole paljokaan sanottavaa.Sikäli joskus sattuu jotain sanottavaa olemaan, niin ei ainakaan HIRVEÄN  julkaisukelpoista tavaraa (PRRRKKELE)HRRGFER. Enkä pidä tätä tilaa yhtään sopivana omaan habitukseeni.

Sikälihän tässä on koomista, että hirveästi olen nähnyt vaivaa saadakseni lukijoita. Tarpeeksi pälyilijöitä tänne saatuani mokoma kiinnosta PÄTKÄÄKÄÄN...mut väliäkö hällä?!

Toivottavasti löydän soihdunkantajan; joka jaksaa vetää treeniä, SEKÄ tarinaa kuin mie. Sikäli ei löydy -niin muutetttua linjaa eteenpäin ja muutettua treenausta YSGD!!

So long, hähä...